onsdag 21 april 2010

När dagen blir som bäst..

Nu vänder vi på steken och tar de senaste först och de "osenaste" sist... Så är det bara!
Idag var vi iväg för att äntligen börja titta på priser och ev. beställa resa till Turkiet. 2v med god mat och solen som steker. Vi funderar på att ta ett ställe att åka ifrån antingen hemmavid - direkt, eller från Arlanda. Beroende på vilka vi åker med. Men trodde endå att när vi vill åka i September så är det OK. Men guuuuuuuuuuuuud vad fullbokat det endå är. Men eftersom jag varit där ett antal gånger så känner man endå till och vet faktiskt vart vissa hotell ligger.

I morgon bokar vi. Har tagit ut nr: 1, nr: 2 osv. Efter gick vi och åt på Innegården och tog ett glas vin till. Gott serru!

Här var jag och Miss Bad ute och gjorde stan, kan man säga. Vi skulle bara ut en sväng. Men blev längre än så. Men ibland behöver man det och man behöver prata, prata och prata. Vi klickar alltid och det är så otroligt trevligt och roligt.

Mitt nya, spännande hårspänne. Ibland är det skit när luggen ramlar in i ögonen. Som så alltid måste man ha något till håret, även fast det är kortare och omgjort. Ombyte förnöjer.

Den här bilden tog jag precis innan påsk. Ganska häftigt att det är snö fortfarande och att det är alldeles stjärnklart. Med tanke på att en del inte får nu stjärnklart p.g.a av det stora vulkanutbrottet. Tur att man inte bokat flyg. Men i vintras, då var jag less på SJ och nu så jädra nöjd. Så är det i tillvaron. Det går upp och ner. Men bra Infrastruktur tycker jag verkligen vi har i Sverige.
Så, till slut så. Nu ska jag gå och lägga mig. Har faktiskt börjat fundera på om det verkligen är 8 timmars sömn jag behöver, eller 5 eller 2. Man måste prova sig fram! Det kanske är 22 timmars sömn... Nä, skulle inte tro det jag heller!

Inga kommentarer: