onsdag 7 april 2010

Vill bara förmedla...

Tack vare de som läser min blogg. Även om det är två eller fem eller tio. Men när man får kommentarer live, istället för på nätet. Att de sett ett inlägg, eller att de säger att de förstår osv. Då lever man mer upp än att få de skriftligen. För det är så vi pratar med varandra now days. Vi sms:ar, mailar, msn:ar osv. När kan man få igång en konversation? . Istället för som det är i nuläget få allt i skrift.

När slutade vi att prata och trodde att allting kunde gå vidare med skrift?

Så även om jag aldrig eller nästan får få kommentarer så får jag dem "Live and kicking". Det kan jag säga är stort. Skriftligen är OK, men jag tror vi har tappat bort det hela med att konversera med varandra lite grann. I alla fall i min värld =)

Varför skriver jag då min blogg. SVAR: inte för att få kommentarer utan att vänner endå ska få veta hur det är i min pendlade värld. Fortfarande!

Tack för det ordet! And i say: - Thank you for the music, the song I´m living.... osv!!!!

Inga kommentarer: