tisdag 10 maj 2016

Veckan....

Har gått ganska bra. Det svåraste har varit att inte äta frukost. Min kropp är van vid det. Men jag äter inom en 8 timmars ram, lunch, mellanmål och middag. Sedan fasta i 16 timmar.

Men det kommer nog att ge sig till slut. Kroppen måste vänja sig. Promenader har det blivit och har sådan tur att vädret är så pass bra.
I söndags passade jag på när vädret var som bäst att ha ett spinningspass. Trodde ingen skulle komma. Men tjohejsan. Var inte fullt. Men ganska mkt folk endock. Kul och skönt att få köra slut på benen lite.

Styrka två gånger i veckan. Köra igenom hela kroppen. 72 timmars vila emellan styrkepassen och ingen konditionsträning samma dag.

Träningsverk dock sitter som ett brev på posten. Ja, bara fortsätta. Lunchen idag blir kycklingsoppa med potatis, kålrot och morötter. Gott! Mellanmål: Kesella med hasselnötter och kanel och middag. Lax, 10% ost. sallad och kolhydrat har jag inte bestämt ännu.

Vikten? Gått ner har jag med -1,9 kg. Tummen upp för det.

Inga kommentarer: