tisdag 2 mars 2010

Lite fotoaxplock och jag är inte blödig... nähä!

Men tyvärr blir blödigheten bara sämre med åren. Herregud. Såg desperate housewives och lipade som bara den. USCH, inte likt mig inte. Snart packa eftersom att åka till Storstaden again. Men vad står då på schemat???

- IKEA med hon jag är inneboende hos, - Kvarteret Skatan på Real, men före middag på en Indisk restaurang och sedan - Hemgång hem på fredag. Med det då menas. Vara helt ensam då MR N är Prag. Buhuhu..... i master. Roa sig... Jajamensan. Med arb kamrater. Bitter, inte för fem öre

Men blir champagne med söta bästa M... Kan lova att den behövs. Finns inte många som kan få mig att trivas mer än min man och mina tjejer =) (Jennifer Aniston anhängare) YE´S RIGHT!

Ett axplock på vad som hänt (lite) denna månad och förra...

Jag på G till the work, påpälsad och klar. Kan säga, att jag fått så mkt fina kommentarer om denna pälsjacka, att de tycker om modellen. Men vill lova att det är en fusk päls. Vill då berätta att det är en päls som min mormors syster hade som ung. Min egen mor, osså lilla jag. Den är minst 50 år, men ser ut som ny. Det mina vänner är kvalité det!

Ja, då jobbet har varit med och bet en del av deras brand, så fick vi bra rabatt. Tog med mig då arbetskamrater såsom KH & M-L H. Japp, no more information.

På G hem och se Morden i Midsomer. Man hade lite bråttom Men hann med att mobilblogga på en annan sida =)


Sötaste i livet förutom jag och min Mr N... Ha Ha Ha Ha Ha. Tur man är rolig. Men hon är så sötast, det bästa som finns. LOVE med stora bokstäver.

Så här såg det ut, innan the walking to the work.. Kallt som attans, tårarna som man får för att det är kallt och då i min ålder. Stelnade som IS! Jag är snart 50...? Eller??????

AW med söta världens bästa Miss M. A. Mysigt och blir snart igen. Du Miss M. A du är så bra Time to move on....... men du ska veta. Du är guld för mig!

Efterätten som Mr N bjöd på. Kan lova att det var inte den enda

Inga kommentarer: