torsdag 25 mars 2010

OK

OK, haft lite mkt nu. Men ok. Har haft en otroligt rolig och samtidigt hektisk tid. Orkar inte ens på tåget att blogga. Nej, när man inte orkar, så gör man det inte helt enkelt. Men har varit busig hos min favorit Miss Bad. Vi behövde båda två att skratta och gå loss. Vi var ute och drack lite. Sedan hem till henne och vara busig. Drack både öl och Cognac. Supergod, med kaffe och fin choklad. Vi gick och lade oss halv fem på morgonen. Men det behövdes. Hon är 4 barns mor, så tro inte att detta är vanligt. Vi verkligen behövde det.


Efter det så har jag träffat söta Miss L. Vi däremot var på en SF biograf och såg stand Up på bio. Denna gång var det med: konferencier: Christopher Linnell - hur rolig som helst. Sedan: Jesper Odelberg, lika bra som vanligt, Ann Westin - hon var så jädra rolig och sist men inte minst - Tobias Persson. Men han var sketa kul. Jag skrattade så tårarna rann. Tack vännen Miss L, det var guld värd.

Sedan nu i helgen var det Spinn för livet. Barncancerfonden. Jag var med på första etappen 06:00-08:00, efter det frulle. Hade inte sovit så bra innan, eftersom jag var rädd att sova över. Men, men. Sedan var jag då med på pump releasen kl: 10:00. Efter den, några ton lättare efter all svett som droppat av. Alla kolhydrater som sprungit sin väg. Herregud. Jag var uttömd på all energi. Man kan knappt le, för så jobbigt är det. Kroppen säger ifrån. Sov ¤½ timme efter det.

Efter festen på lördag kväll...som var rolig och mkt intressant...

Herr J och jag och Miss E

Så på måndagen efter jag även kört ett intensivt pass med pilates alla "jobbiga" övningar. De finns, jag lovar. Så på måndagen fick jag en stor blödning i ena ögat. NICE. Not. Herregud. Jobbigt och What the f...!

Men idag efter jag har svurit över min träningsvärk efter pumpen, men endå lyckats ännu en gång vara med och teama, så fick jag världens finaste blomster av våren av min söta, sexiga i mina ögon sett Mr N. Love him!

Nu dags att nanna kudden. Är ledig i morgon, men måste in fram och tillbaka till jobbet. Men sedan så ska - Jag ska vara ledig! That´s the way it is.

Inga kommentarer: