lördag 29 mars 2008

En dag i den lilla staden

Ok gårdagen var suveränt kul. Var som sagt på fest med Jenny, Karin och Daniel. Gillar läget. Vad blir man ? Jo väldans full. Det var mitt motto tydligen igår märkte jag, allra helst idag. DAGEN EFTER....

Men vi var ut och dansade. Helt plötsligt är lilla jag helt ensam. Mina vänner lixom försvann upp i rök. Men hittade min underbara sambo och jag blev glad. Tog några av hans kompisar ut på dansgolvet och dansade. Samtidigt lämnade jag då över mina pengar ala 300 kr till min sambo för att hålla i dem. Tänkte i mitt stilla sinne att jag skulle köpa lite vin sedan ( som jag faktiskt inte behövde ) men men... dansade, dansade och dansade. Gick sedan tillbaka och hittade inte min sambo N.... vart är han. Till slut vid ett av Black Jack borden står han och spelar. Jag frågar- vart är mina moneys. Dom har jag spelat upp säger då Mr N. Gissa om jag blev glad, jo Tack

Åker hem, svär och är mkt arg. Gjorde slut 17 ggr ( men kan tillägga inte pga av de 300 kr utan för att båda var full och då inte så jäkla smarta ), men se i morse var det lixom bortblåst. Men jag är fortfarande lite grrrrr ( men då över de 300 kr ) .

Dagen till ära så vaknar jag och mår som jag förtjänar. Ser att mina vänner som gick upp i rök ringt mig sisådä 7 ggr. Ser att jag har en del sms. Men somnar om. Kliver till slut upp. Går ner på staden för att fika med tjejerna. Men hur mysigt var inte det. Jag blev faktiskt piggare. Tack tjejerna =)

Till slut iväg till den fantastiska tjejen med egen hudvårdsbutik Marielle för att färga mina bryn och fransar. Så skönt. Hon är alltid så sprudlande glad att man bara får ett stort smile i ansiktet själv. Hon pratade på och jag bara lyssnade och njöt av att bli omhändertagen.

Nu sitter jag och chillar inför middagen. Skall bli fisk har jag hört. Mums. Orkar nog kanske ev gå ut. Mina två snyggingar Pia & Lotta skall ut och jag saknar dem och vill gå ut med dem. Japp så är det. Uppdaterar er i morgon. Vill bara infa att just nu står det 3-2 till Malmö mot Brynäs. Min sambo som är Brynäsare är inte glad... men så är det =)

Ja vi höres. Ha en trevlig lördag.

Inga kommentarer: