torsdag 27 mars 2008

Nu är det dax att börja =o)

Jag har nu kommit igång och skall börja skriva om mig och det som händer runt omkring mig. Vem är då jag. Jo en tjej strax över 35 år som kommer från den Norra staden vid kusten. Men som nu har i ett års tid arbetat i S-holm. Kan säga att det går, men jag bor fortfarande i den Norra staden vid kusten.
Vad gör det då mig ? Jo jag kallas då en pendlare. Jag pendlar varje Ons och fredag. Har ÄNTLIGEN fått min chef att gå med på att få arb två dagar i den Norra staden vid kusten. Men i början arb jag varje Må-fre.
Vill bara säga att jag värnar om miljön. Jag åker tåg, ja då var det sagt =)

I helgen skall vi på middag. Något jag ser fram emot. Jag vet att det kommer att bli trevligt. Den vise får se.


Just nu är kl: 23:23 och jag är skittrött. Dax att knyta sig. Men nu j...ar är den i alla fall startad.


GODNATT ...... zzzz


Inga kommentarer: