måndag 31 mars 2008

Livet är bara så här just nu



Nu när äntligen våren är på G så tar man fram gamla bilder från Januari och minns havet, värmen och hur oerhört mysigt man hade det.

Idag återigen en mkt att göra dag. Men det kanske är bra, så man inte slöar till !!! Efter jobbet som gick endå bra for jag ner på staden. Köpte mig två snygga halsdukar på H&M. De är helt underbara. Fått en otrolig dille på det nu. Men vad det livar upp när man känner sig grådassig. Vi har ju nu haft ett mörker i X-antal månader. Så färg behöver man ( tycker i alla fall jag ).

Fåfäng som jag är så gick jag även denna dag och fixade mina naglar. Snyggt blev det och Märtha är bäst på detta. Jag som inte alls gillar massa blommor, glitter och dyl tog faktiskt en blomma. Man måste ju få ändra sig =) Tog en prommis hem. Ja vad känner man. Jo det regnar. Tur man var på bra humör.... annars.... Men kom hem. Tänkte fara och träna. Men så lixom stannade jag upp och bara - har jag ingenting annat att göra ? Jo det finns alltid. Speciellt om man inte äger en diskmaskin utan måste anv en live sådan. Ja då är det bara att bita ihop och inse att gör jag inte detta idag. Så kommer det bli så oerhört mkt jobbigare i morgon. Så det är vad jag sysslar med. Samtidigt lyssnar på musik. Är ensam. Skönt. Då kan jag spela högt.

Vad var det ikväll... jo återigen Hockey. Så här intresserad är man =/

Ok håller på att planera lite inför helgen. Fest igen på G. Då tjej fest. Började med 2st. Jag och Mickies. Nu är vi i alla fall 7-8 st. Inte illa. Tacos blir det. Skall hålla till nere i hamnen hos Emma och surra, surra, surra och OK äta också. Skumpa till det låter väl inte helt fel ? håller med =)

Men jag skulle behöva gå på staden och handla. Men tror ni att det blir av- Nej. Jag är en sådan som prioriterar annat. Har aldrig varit en som " älskar " att shoppa. Kanske det syns, hmmm. Ja just nu så de byxor som jag anv mest lixom hänger lite i grenen och hur snyggt är det på en skala ? måste försöka ta mig in på staden och handla lite... För på lördag är dagen spikad eftersom jag arb x-a just då och jag slutar 15:00 och festen börjar 18:00 och det tar nog 20 min att gå hem. Slänga sig i duschen. Svära över att jag har världens rakaste, tunnaste hår som inte går att göra någe med. Ja sedan när det är klart skulle jag varit där för en halvtimme sedan. Ja så på lördag hinner jag inte.

Äsch det ordnar sig. Eller.....

God natt, nu är det snart 1:a April - man får genomlida dagen. Försöka att inte gå på något april skämt. Men det gör man väl som vanligt. Yes

Inga kommentarer: