lördag 19 december 2009

Myyyyyyyyyyysssssssssssiiiiiggggttt

Trevligt med lite middag, surr och lite vin....

Jag inväntar... som man brukar säga! Inväntar en middag som inte går av för hackor.

Här har vi kallrökt lax på vänt. Med bröd och feta ost.

Supergod vitt vin. Try it vettja! Med Rimmat lax i panna med två olika creméfraich såser och färsk pasta.

Två charmiga 25 åringar????! =)

The pizza. Mr N gjorde den ikväll enbart för mig & han. God! Om du vill: Vi har rester i kylskåpet. Ring på om ni är hungrig =). Eller bara för att få receptet. GOTT är det i alla fall.

VÄRLDENS SÖTASTE. LOVE

Time to go!

2 kommentarer:

vera sa...

tjena tjejen! jttegärna en fika imorgon! har mailat dig på fejjan om förslag till en tid jag har ju timmar så det skulle funka mitt på dan för mig,kramen!!=)

Unknown sa...

Fick ditt mes. Svarar p ådet just nu =) Mysigt.