torsdag 10 december 2009

OK, kanske ingen som bryr sig, men...

Men jag har och tar en liten Time Out. Har för mkt runt omkring mig just nu, har för mkt att tänka på. Inget allvarligt, men gör endå att all min sprudlande energi är nere på 0. Så det är kanske dags att bara vara ett tag, att bara lyssna på mitt inre.

Jag vet att jag kommer igen. Man har sina stunder. Min är just nu och jag bara orkar inte. That´s the way it is. Jag måste stanna upp och andas ett tag. Men jag kommer inte sluta blogga. Men gör det när lusten faller på. Så snälla, gärna. Sluta inte att titta in. Jag finns här, men inte lika frekvent på ett tag! OK?!

KRAM!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är helt ok. Ibland måste man släppa alla krav.
Kram!

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Det gör du rätt i!
Spar lite på krafterna... vi har lång tid kvar att leva :-)

...å glöm inte att titta på föreläsningen på DVDn... den handlar just om det du talar om.

Kram på dej :-)

vera sa...

så är det ibland jag vet! jag kikar in då o då;) ta hand om dig och önskar dig en fin jul! stor kram:)

kockajäveln sa...

klart du ska ta en time out!!Det é ju så skönt:)Jag har ju fler bloggar så då blir det automatisk time out ifrån vissa när någon måste uppdateras..hehe..Varför é du stolt över mej?God Jul om du inte tittar in innan dess=)

Unknown sa...

Tack, jag är både rörd och tacksam för att nu kommenterade. Tack. God Hjul... eller God Lul... nej, dumsnut.... GOD JUL