torsdag 3 december 2009

Men se..

Vem jag bara råkade springa på när jag och Miss C var och tittade på NK:s julskyltning. Kunde inte låta bli att fråga. Synd bara att Miss C tog sådan tid på sig så att jag blundade. Men OK. Trevligt i alla fall.

Var på stan med min roliga kompis Miss C. Strövade, shoppade o skrattade. Är det någon som har samma "menlösa" humor som mig så är det hon.

Efter det var jag och träffade söta kompis L, som jag inte sett på över ett halvår. Men var det ett trevligt återseende?! Jajamensan. Vi gick och tog ett glas vin. Pratade som aldrig förr. Hade mkt att ta igen. Kom på sedan när jag var på G hem efter flera timmar senare att jag inte ätit någon middag. Mer än några nachos. Men hur bra är det då? Skärpning. Men det var det sista jag tänkte på och när har det hänt sist att jag missat att äta? Typ aldrig. Så förstå vad upptagen vi var på att prata. Mysigt, men hungrig idag. Blev både en stadig frukost och en stadig lunch.

Torsdag idag ja, torsdag kväll. Äntligen börjar nu locket i öronen att släppa. Hostan har lagt sig. Inte så ont längre i sidan på revbenen och träningsvärken har börjat ebba ut. Så då är de bara att fånga dagarna och kämpa på =)

2 kommentarer:

vera sa...

haha;) lite kändisar på stan va kul! du va söt fast du blundade;D kramis!!

Unknown sa...

Tack tjejen. Det värmde. =)