onsdag 16 december 2009

På gång mitt i livet...

Sitter återigen på la train till Storstaden. Vad händer i mitt liv just nu? Tja....

Facebook är en smart grej faktiskt, sedan kan Mr N säga vad han vill. Men tack vare den har en "gammal" kompis addat mig och vi ska träffas ikväll. Helt otroligt. Vi sågs som hastigast när hon var hemmavid i lilla staden i Norr för 6 år sedan. Eller hemmavid föressten. Hon har ju bott i Storstaden hela tiden, men var hemmavid brevid där min mamma och pappa bor på somrarna och det var så vi lärde känna varandra.
Japp, nu ska vi träffas och gå ut och käka. Trevligt.

Ska bo hos en arbetskamrat i hennes lägenhet. Hon befinner sig utomlands med sin make och vill att jag kollar av blommor och sådant där som måste göras. Självklart. Bott där tidigare. Mkt mysig lägenhet har de. Blir dock inte ensam. Tjejen L kommer att bo med mig. Men ikväll hinner vi inte träffas så mkt och i morgon har hon pass och jag ska till en annan arbetskamrat på middag. Så, vi kommer typ bara se varandra lite grann. Men sedan åker hon hem, så vi får ta och träffas hemma dårå =)

Fått min nya mobil, är superdupernöjd. Man kan ladda hem filmer och se i den. Toppenbra kvalité. Dyr, men var så värt det. Bilderna som man tar med den blir även de bra! YES! Det enda negativa med det hela just nu är att jag glömde mina hörlurar hemma. Så funderar på att köpa ett par som jag alltid har i handväskan. Så jäkla klantigt. Arghhh.

Ska sätta mig och svara på frågor om min sjukdom, diabetes till mannen J. Han lovar mig en fika om jag gör det så det är väl bara att logga in sig på Fejjan och svara dårå.... Självklart.

Inga kommentarer: