torsdag 29 september 2011

Nu är jag återigen i ett ide....

Bra start på min återbloggning, eller inte. Men nu återigen så är det lite för mkt för att jag ska hinna med mig. Prio nr 1 är inte bloggningen i mitt liv just nu!!!!!

Men när inspirationen kommer åter så är tanken att jag ev. återvänder. Men just nu finns som sagt varken tid eller lust. Hinner inte ens gå in på facebook och läsa. Tur man har vänner som kan berätta om det hänt något viktigt (som det oftast gör på fejjan).

So for now again, så går jag i ide och somnar in tills jag vaknar på nytt igen. Vill avsluta med bilder från semestern i stugan, min jämna fina födelsedag, myshelg med min käraste i Höga kusten med bad, god mat och dryck och ett underbart sällskap och sist men inte minst en underbart rolig och trevlig helg i Prag. Den resan gick inte av för hackor.

"À bientôt" ifrån mig. Hare för nu i alla fall.




SEMESTERBILDER:

Vill bara påpeka att kräftorna nedanför var hemmafiskade och kokta av våra vänner. Det ni! BUBBEL PÅ BRÖLLOPSDAGEN:

MIN JÄMNA FINA FÖDELSEDAGSFIRANDE:

HÖGA KUSTENMYSHELGHOTELLVISTELSE:PRAGRESAN:

Smög sig in en liten bild när Mr N tatuerade sig med sin pappa och bröder också ser jag!
Forts på Pragresan:

Vår jättefina damguide som har lärt sig Engelska. Tyska och Svenska på egen hand. Imponerande rent ut sagt. Han var ägare för ett av Prags största bryggerier. Inte illa det heller.

SLUTET GOTT, ALLTING GOTT!

Inga kommentarer: