torsdag 23 juli 2015

Förra helgen och fram tills nu

Helgen som var hade vi besök utav ett par + en killkompis och det var mycket trevligt. Mr N gjorde en bål som var otroligt god som innehöll gurksaft och gin b.la och så supergod och superfräsch.

Mr N gjorde biff bourgogne och den blev otroligt bra. Till det potatis. Vädret var inte det bästa så vi kunde inte vara ute så mycket.

Denna vecka jobb, jobb, jobb. Men nu är det bara 6 dagar arbete kvar, sedan

S.E.M.E.S.T.E.R

Vägde mig +-0, ja, ja inte upp i alla fall. Men jag tror jag endå har tightat till mig. Synd att jag inte mätt mig från början. För kläderna sitter mycket bättre och det känns skönt.

Igår hälsade på mammsen och pappsen. Var ett bra tag sedan jag såg dem så det var mycket trevligt. Fick fläskfilé med championstuvning. Gick verkligen ner.

Idag prommis till jobbet och sedan efter ska jag iväg och göra brynen mörkare. Så blir en prommis hem efter det. Ja annars så händer det inte så mycket för mig i sommarsverige. Tror på att snart så vänder det med vädret och då kommer solen!!!!! Absolut.

Inga kommentarer: