tisdag 14 juli 2015

Myshelg

tillbringades hos min makes pappa med familj. Båda hans bröder var hemmavid och vi grillade, drack gin och tonic och goda viner, spelade spel och skrattade så man tjöt. Verkligen en myshelg.

Igår var det dags igen att sensorn till pumpen inte ville fungera 100% bra. Jag fick väldigt lågt blodsocker. Tanken är att den då ska stänga av sig tills blodsockret stiger så pass att det är OK igen. Men nu ville den inte hitta sensorn så det betydde att jag vaknade med svettningar och hungerkänslor.

Bara att trycka i sig dextrosol. Men jag är hoppfull med denna pump endå. Vi får se hur lång tid det tar för kroppen att anpassa sig till den!

Ikväll ska jag på pedikyr på ett ställe som heter Lotus och det ska bli så skönt. Behövs verkligen och nu kan man äntligen få fina fötter.

Imorgon dags för IW kl: 06:45. Känns mkt gött.

Inga kommentarer: