tisdag 1 april 2008

1:a April

Nu har dagen varit och man kan pusta ut. Såg bara ett April skämt, å det var jag när jag kollade mig i spegeln-. Skämt å sido, såg på vårat Intranätetarb och den var faktiskt bra =)

Dagen har flytit på som den brukar göra. På kvällen, hem, stressa ihop lite mat. Har inte så mkt i kylskåpet så då blir det Omelett med kycklingfilé och wokgrönsaker och en massa jalapenos. Låter inte så gott. Men vad fasiken, det blev det.

Iväg på Step. Fasiken vilken glöd de har de små liven P & D - man bara wowar och tjoar med. Superkul var det för utom första 5 min då jag hade insulinkänning. Men efter en powerbar så då var man på G igen. Efter man svettas igenom det passet så hade jag min Pilates. Man blir så glad för alla som tar sig dit även fast det är så sent på kvällen. Men trogna kunder och några nya. Fantastiskt. Körde ett hårdare pass idag och det känns nu kan jag säga. Får ta och sträcka på mig lite och be "någon" massera mig. Är jag snäll så.

Vicky arb och hon är då världens sötaste. Hon är en som man blir så glad av att titta på. Duschade lääääääääääääääääääääääääääännnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Efter innan jag skulle hem ville bästis Lotta ha hjälp. Men vad fasiken. Lyckades inte få in bilden som jag ville in i ett dokument. Blev mkt frustrerad. Det där kommer jag att nu gå och tänka på och bara bli frustrerad över. Kommer efter ett bra tag fråga någon om de vet. Ja så slipper jag tänka på det mera. men måste först se om jag klurar ut det. Gick lixom inte att kopiera och klistra in... NÄHÄ !!! Spara som ett dokument.... NÄHÄ !!! Arhgggg

Fick sms av min kompis "Bad". Hon är fortfarande inte bra. Fick lov att sms tillbaka att om hon inte tar det lugnt så nyper jag henne i örat. Något jag skulle göra också. Men nu saknar jag henne så nu får hon krya på sig och bli bra.

Nu har jag packat. Dax att dra till Stockholmo " Den stora staden " och återigen göra den osäker. Om det nu blir som tanken är så kommer jag att träffa och sova hos min kompis A och därefter på torsdag kommer bästis Lotta och också sover över, då blir det ännu mysigare. Prata och bara umgås - Man måste hitta The quality time.

Oj vad trött jag är nu - dax att se kudden i vitögat och sova lite. Men det är ju så svårt att gå och lägga sig. Man beter sig fortfarande som 5 år då man ville stanna uppe länge. Men saken att nu när man är vuxen ska man ha lärt sig att du är bara trött i morgon så. OK

Kl: 04:20 kliver jag upp. Hoppas jag sover på tåget. Annars blir det en jobbig och lång dag. Men vem vet. Efter jag tagit mina vitamintabletter och solen skiner ( det är ett önsketänk ) så är jag superpigg. Har det hänt tidigare - Nej, men what the heck. I morgon är en annan dag =)

Let´s try it ! Puss

Inga kommentarer: