måndag 30 november 2009

Mycket händer

Vad kan man säga, jo. Köpt ny soffa. Verkligen att vi skulle ha den. Alltid när BOOM har erbjudanden så tar allting slut för fort. Vi såg en soffa vi ville ha, vi såg men kunde inte bestämma. Efter en dags vila, så japp. Vi tar den. Kommer dit. Hon säger:

- Tror den är helt slut, vi har två personer på vänt.

Hon ringer. Efter 20 min mördar minuter... eftersom vi ville ha soffan... Så kommer hon och säger:

- Finns endast en kvar. Vill ni ha den?

Jag och Mr N gav varsin high five i slow motion. Herregud. När händer detta? Never. Så vi betalade. For hem med bilen och bara sa, Ok, that´s it.

På torsdag kommer den. Så kan säga att vi är så nöjda... =)

Söndag återigen. Kvartalsutbildning. Body Pump 72. Jobbigt. Svettigt. Mkt bra utbildningsdel. Give me mercy, idag tack!

Efter detta stenhårda, men jag gillar pass, så hade jag mitt egna på kvällen. Man tänker. Herregud. Tränat länge. Jag klarar samma vikter. Japp... yea right.

Träningsvärken idag är inte att leka med. Men fatta bara hur den är i morgon. Känner, vill inte tänka på det! NEJ.

Inga kommentarer: