tisdag 23 februari 2010

Hahaaaaaaaaa

Nu jäklar, i morgon ska jag köra Step Dance med suveräna Maria. Eftersom jag inte har rytmerna med mig så att säga, så kommer det kräva mycket koncentration och energi. Så jag laddar upp idag med Omelett med bacon, västerbottenost, rödlök och persilja. Så då jädrans om det inte ska pigga upp en...?

Var hemma igår tyvärr eftersom både jag och Mr N inte var helt bekväma med våra magar + att jag hade en lite tuff insulinkänning som gör att jag får typ av migrän efter. Så man var inte på tipp topp inte. Jag jobbade idag, men för Mr N var det sju resor värre, med magen. Men nu verkar han endå vara glad och tror på att tillfriskna. Det känns tryggt.

Men annars så är jag glad att slippa resa i morgon tills Storstaden... eller vänta nu, att inte resa. För mitt tåg skulle säkert vara inställt och på fredag när jag skulle åkt hem hade man slarvat bort det tåget också på vägen (eller rälsen, OK). Nu har jag promenad väg så det känns så bra. Här kan man ta sig fram till The Work. I Storstaden ber SL att folk ska stanna hemma! Helt otroligt. Ja, det är ju tur att alla arbeten går att arbeta med hemifrån.... eller???? Nej, just det. Kanske dags att tänka om...

Inga kommentarer: