fredag 12 februari 2010

Analysera detta.

Jaha, vad ska jag nu skriva om? Vad som har hänt på jobbet, nej, då.. Kanske vad jag tycker just nu? Nej då tycker någon något helt annat. Varför jag är glad? , då är någon så mkt gladare. Så just nu så lägger jag mig ner och säger: Simmar mot en annan horisont! Det är nog det bästa just NU! Våren är på G och kan lova att jag just nu följer den!


Vill även säga detta. Det finns alltid någon som vill knuffa dig mot rätt riktning. Även fast de inte förstår detta själv. Denna tanke fick jag idag, sådeså!

5 kommentarer:

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Jaha... men nuru surru.. skaru få en utmaning (...skojar bara, jag är nykter!). Hur får man tillbaka träningslusten till en 48-årig kvinna?
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vill... men har "träningskramp".
Det är så löjligt... jag som har tränat hur mycket som helst... och helt plötsligt går det inte... va ska jag göra..?

vera sa...

åh vad glad jag blir att du är på G!!! me toooo=) kram på dig!!!:D

Unknown sa...

Mellan två ögon: Du och jag måste träffas. Då ska vi prata. Vi ska nog hitta din och min motivation =)

Vera: Du är för söt. Men när ska vi träffas dårå? =)

Kramar

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Jaa...!! Det vore kanon! Jag behöver verkligen någon som pratar förstånd med mej! :-D

Unknown sa...

Jag med mig med =)