fredag 19 februari 2010

Intensivt, men endock bra vecka

Ibland så känns det som man inte hinner något. Man fattar inte att dagarna har gått. Men jag kan säga så här. Har hunnit dammsugit soffan som tog sin lilla tid. Hunnit gå igenom mycket på jobbet. Hunnit träffa en massa kamrater och bokat in även nya tider. Ätit ute och umgåtts. Så även om det känns som om tiden sprungit iväg så har jag endå fått mycket gjort och fått mycket värdefull tid med vänner.

Det negativa är att jag inte hunnit läsa och gå igenom kamraters bloggar och se vad som händer i deras liv. Inte hunnit träna, som gör mig så frustrerad och känner en längtan just nu. Inte hunnit träffa alla som jag velat.

Men så är det och jag har haft en bra vecka. Men jag känner att nu är det helg och har inget inplanerat mer än mina pass. Ska umgås med Mr N, ska läsa och gå igenom mail, bloggar osv. Ska läsa en bok, helt otroligt. Men det är väl det jag ska göra och det känns så bra.

Så så är det just nu. Ha en bra fredag alle hopa =)

Inga kommentarer: