tisdag 17 februari 2009

Och inte visste vi vart vi var heller!

Återigen haft ett mega data krångel. Så otroligt tröstlöst. Tur att man har Mr Pedro som nu ska preppa om datorn. Man får buga och tacka. Så får vi hoppas att det fungerar sedan. Men man vet ju aldrig.....

Alla hjärtans dag har ju svävat förbi. Men otroligt vilken mysig dag det blev. Vi började med att gå på O´learys för att äta en snabb lunch. Efter det, lite på stan. Hem och bara vara. Så otroligt skönt. Sedan middag på Saffran, sent. Så otroligt gott och vi började med tapas 4st, en kall och tre varma. Efter det tog Mr N Lammgryta och jag fasan, med grillad potatis. Det slank ner kan jag lova. Ett gott med mkt smak rött vin till det. Irish Coffee fick avsluta det hele. Någon tusenlapp fattigare, vandrade vi hemåt.

Hade musik kväll. Det innefattar att vi spelar musik, försöker överträffa varandra med vilka låtar vi spelar och vilka vi ska gissa på. Kan vara allt från vilken film, till vem som verkligen gjorde låten från allra första början. Jag brukar vara skitbra på detta. Så också denna kväll. YES, Striiiikkkkkeeeee.

Söndag hade jag pass. Kände mig inte riktigt kry. Trodde ett tag att det var baksmälla, men nooooooo. Jobbade måndagen. Men natten tills i dag, kunde inte sova en blund. Feber, så jäkla ont i halsen gjorde att jag till slut klev upp och gick och lade mig på soffan. Men somnade inte där heller. Till slut tillbaka till sängen. Idag, pendlat i feber och rinnsnuva. När jag väl orkade kliva upp trodde jag att jag var piggare. For med Mr N för att handla. Dumt, så dumt. Blev tvärdålig igen och nu en utslagen hjälte, hjältinna- you name it!

Nu skall jag strax krypa till kojs. Funderar på om jag ska ta en whiskey, som inte gillar det för allt i världen. Men kanske blir bättre. Ja i alla fall för stunden. Brukar det inte vara så.....?


Vill bara poängtera. Jag tog inte upp något om fredagen den: 13:e förrän nu. Nä, för det kommer fler. Det är bara att invänta!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig nu!! skickar stor kram=)

Unknown sa...

Tack, gud vad gulligt... kramis på dig.