onsdag 4 februari 2009

OK, är på gång..

Jahaja, så var denna helg förbi. Hey, där försvann den. Men OK... Fredagen åkte hem efter en lång dag. Sedan på lördagen var jag med på Tommi:s pass. Men hallå vart var orken ? Helt borta. 5 min innan passet var slut gick jag och satte mig och bara andades. Funderade på, händer det för mkt just nu runt mig för att orka vardagen och även helgen. Ja, så kan det ju faktiskt vara. Spinningen kändes som ett 100 mil maraton. Men ibland är det så.

Hem, sov i tre timmar. Sedan iväg för att träffa ett glatt tjejgäng. Men tack tjejer, äntligen kom energin och kände att vad fasiken, ta vara på tiden. Efterspelen är bilderna som jag tog. Mkt bra, en del crazy, men attans vad tokroligt vi hade. Tack för att ni håller mitt mod uppe. Det var precis vad jag behövde. Sedan att vi hade så "tokroligt" var ett sådant plus i kanten.....


Tjejer på vift kan man ju kalla detta bildspel. Men alla kom hem, safe and sound !

Nu återigen en hel vecka i Storstaden, men det skall gå. No problemas. Man är redo. Tror man tills man känner att fasiken, nästan lika kallt här som hemma. Synd just nu att jag faktiskt glömde min mössa hemma. Iväg till en butik och köpa kanske .

Ikväll, träff med en kamrat och äta, prata, prata, prata och sedan. Vart tog tiden vägen. Hem och sova. Nu, dax !

Inga kommentarer: