tisdag 24 februari 2009

Sakta trodde man, men Nejdå. Inte alls.

Men det är så det är. Idag har jag knappt haft tid att andas. Då funderar man på om det verkligen är värt det?

For och hade spinningpass. Det var nästan fullt. Wow. Kul, inspirerande och vansinnigt bra musik. Ja, som jag valt dårå. Kan inte bli bättre och självklart så är det då bra musik. Hade på mig min nya topp som jag beställt från Better Bodies, snyggt.

Ett annat jag också beställt och skall ha på Söndag på pumpen:

For och arbetade lite till, hem för att äta middag. Underbar fisksoppa. Så enkel, men så GOD. Recept skall komma lite senare. Lovas Nu, sängdax för lilla Smileme. Det behövs kan jag lova.

Sedan blir man lite fundersam. Var det någon, någon som inte trodde detta skulle ske? Ja, inte jag i alla fall. Visste man för länge, länge sedan. Man blev inte förvånad om man säger så!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/victoriagiftersig/article4497906.ab


See you in a little bit...............................

Inga kommentarer: