torsdag 3 september 2009

Hey på deysan!

Fika ikväll hos sötaste Miss V. Efter jag sprungit på stan, tittat på hus (nej, inget för oss) och ätit middag. "Gamlingar" från Helex var där. Svisch P, A-M och lilltjejen M. Miss V hade bakat en banankaka som jag smakade en liten bit på. Mums och bullar. Men där tog jag ingen. Kaffe med mjölk, en massa surr och skratt. Precis som en kafferep ska vara. =)

Flickan K och Miss V som bjöd in oss.

Nyklippt och skaffat lugg hade tjejen gjort. Snyggt!

Här var alla fokuserade på.....?

På, på, på.......????

Flickan K som visade en bild på en öppen eld som hon och hennes sambo har gjort i skogen. Medans de satt och surrade, drack lite rödtjut och knaprade salta nötter. Så mysigt!


Kom hem, gjorde i ordning frukost och lunch tills i morgon. Kaffe alldeles innan läggdags. Ingen hit. Har aldrig tidigare känt av det. Men nu! Fick sms av min mor. Min bror har varit och sprängt njursten i Umeå. Fy tusan. Stackarn. Han har haft ont så nu hoppas vi på att han blir bättre. Inte att leka med det där inte.

I morgon pump på kvällen, sedan middag med A-L. Äntligen ska vi träffas igen! Var någon månad sedan sist. Nu är det på tiden.

For now, tjao!

2 kommentarer:

zanaz sa...

mysmys med kafferep... aa eller hur vart tog vår heldag vägen?? =(

Unknown sa...

Nästa gång tjejen. Nästa gång =) Kram