fredag 4 september 2009

Mmmm

Ok igår, var först på ansiktsbehandling. Somnade, somnade, somnade osv. Snarkade av och till. Helt otroligt vad man slappnar av =) Fotbehandling och snygga fötter och snygga naglar! Massage på fötterna fick jag. Brukar ta en timme jag var där två och en halv. Då pratar jag om mina fötter endast!. Iväg på Helex för att träffa stjärnan A-L. Söta lilla hon och jag skulle denna gång äta hemmavid. Istället som för två månader i Storstaden =). Innergården och hon tog bakpotatis med räkröra och jag grillad tonfisk (som blev grillad för länge, vad betyder det? Likt en skosula!) men det runtomkring gick att äta! OK. Jag tog vitt vin, stjärnan A-L tog rött. Motpoler, men endock så likt varandra.

Hon ska nu vara mer hemma. Eller hemma, hon är ju från ett annat land, men för mig är hemma, hemma och vi träffades just här - alltså hemma. Japp, bra! Idag, hektiskt eftersom man vill bli klar med allt. Man vill inte ha saker som ligger efter. För det gör att allting går åt h-ve.. (tror man) eller kanske inte. Men man verkligen tror det! Oumbärlig eller inte. Gör man det man ska, så kan ingen klaga sedan och gör dom det. Sorry för dem!

I morgon lördag, träning, få en nyckel och en glömd klänning, kolla ögonen för nya linser, jobb, träff med en gammal men mkt go kompis, slutligen packa sig iväg någongång. Vi ska ju ut och åka! Tack kamrater för att ni bor hos oss och tar hand om lilla Maya. Sötaste i världen! Eller?

Hon kan se ut, men detta är likt mig en söndag morgon efter en helkväll, så OK!

3 kommentarer:

chili sa...

haha såklart jag mår bra!:)Du med?De é lite tradigt sommarväder bara:)

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Ha det så himla göööööööött på resan!!!
Kram

Unknown sa...

Sommarväder chili, det är nu försent att tänka sig =)

Tacka sjutton för att vi kommer att ha det gööööööööt. Inga problem tjejen =)