onsdag 2 september 2009

Lovely

Helgen var superbra 80-tals spinning, så roligt och nostalgitripparna bara svischade förbi =). På em gick vi ner jag & Mr N till Marielle:s för att gå på SPA! 3 timmar till att bara slappna av. Marielle är världens gulligaste också. Hon bjöd oss på varsin ansiktsmask, ansiktsmassage och skalpmassage.

Hon hade världens underbaraste fotmassage apparat också. Tog alla punkter på foten. 15 min fick man hålla på. Jag gjorde 3X15 jag. Måste bara. Så måste.

Sedan när tre timmar gått till att bada i Japanska tunnor och bastat i omgångar så gick vi och åt på Playa Primo. Mr N åt en vedugnsbakad pizza och jag en fiskgryt. Drack vitt vin till det. Italienskt. Mätta, belåtna och mkt trötta gick vi sakta hemåt. Väl hemma blev det till att goa ner sig i soffan. Båda somnade efter några minuter.

Söndagen stod det på schemat: Tvätt, dammsuga, handla, gå igenom vad som ska köpas inför resan och sådant där som är så förbenat nödvändigt, men sablans tråkigt. Men det gick!

Iväg för att köra pump. Orken var inte den bästa så fick ta det skitlugnt. Måndagen likaså, var med på Svisch P:s pump. Hade ingen ork. Mådde inge vidare när jag kom hem heller. Tur då att igår tisdag kändes det bättre, så på spinningen gav jag nästan allt. Sparade lite och var med på nästan hela passet efter också. Bara därför att! Men sen var jag slut. Men svettig och utpumpad. Skön känsla...

Idag, hinna göra allt inför resan, sedan fika hos sötaste V. Hon har bjudit in några kompisar på fika. Jag kommer dit, var så säker. Japp det var väl alle?! Foton efter vårat superfika utlovas!

Inga kommentarer: