torsdag 24 september 2009

Jaha ja, juste det ja!

Befinner mig just nu i Malmoe =) för att utbilda några i Supporten på mitt arbete. Har varit uppe sedan 05:00 sedan i morse. Så lite trött nu, började med att flyga till Storstaden, sedan vidare. Men allting har gått bra. Så det känns skönt. Sitter nu på hotellrummet och skriver. Ska snart ut och äta middag med de andra som också är med.

Annars mår jag bra även om man känner att tiden bara rusade iväg i Egypten. Men man får planera in och se när man har råd med nästa tripp!!

Fick nyss ett telesamtal från några som säljer rakhyvlar för kvinnor. Man blir trött. Men nu skulle jag få en gratis = ingen porto heller. För tydligen hade det varit så mkt klagomål på den förra de hade levererat. Så som ett plåster på såren. Saken är den att det var så länge sedan att jag har ingen aning om vad jag tyckte. Men har man provat en sak, då ringer de om och om och om igen. Även fast jag ibland sagt att de får sluta. Även lagt på luren ibland i örat på dem. Men får dåligt samvete, även fast det är tröttsamt. De ringer ju för någon annan. Men endock! TRÖTTSAMT var ordet. Ska börja säga, ring inte mig, jag ringer dig!

Eller?!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: