fredag 22 augusti 2008

Lovely

Vaknade sent, semester sovandes har fortfarande hållit i sig. Klev upp. Jag och Mr N tog oss ner på stan för att äta lunch och handla lite. Softa lite som man brukar säga. Var på ett ställe som jag definitivt ger tummen ner.... inte bra inte. Sedan iväg till den ny öppnande butik/restaurang vid Hemköp. Body In Motion. Fick av de supersöta ägarna en Protein Mocca. Men oj, oj, oj. Var det god eller ? Så j...a god. Mumma helt enkelt. Bästis L hade tipsat om den dagen före.

Hem, iväg på pass. Wow vad folk. Allting blir så mkt roligare. Faktiskt. Bastade, duschade i över en halvtimme. Skönt.... Hem igen. Göra sig i ordning. Möta upp bästis L och äta och prata. Prata, prata, prata, tugga, prata, dricka, prata, prata, tugga igen, prata, dricka och ja så fortsatte kvällen. Dj D kom förbi en sväng. Får mig alltid att skratta. Båda är vi född i Sep, kanske handlar om det. Ja vad vet jag ?????

Hemvägen hade jag faktiskt två polismän framför mig en bit. Tydligen letade de efter någon. Kan faktiskt erkänna, det kändes tryckt... =) Polisen rules faktiskt, när man är ensam och behöver trygghet... Tolka det ni =)

Nu, titta på TV, fundera på morgondagen och gå och lägga sig. Ingen dum idé. Fortf har jag problem att gå och lägga mig. Känns som jag missar något. Konstigt, men så himla sant...

Inga kommentarer: