söndag 24 augusti 2008

Thank You--

Japp någon faktiskt läser och gillar min blogg. Thank you Hellen. Jag blev så glad.

Utmaningen är så här:

1. The winner can put the logo on her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Ok vilka skall jag ta, är alltid sist så det blir så svårt. Men OK jag nominerar och faktiskt ingen behöver skicka det vidare. Tråkigt men sant, jag är ju för fasiken sist att ta tag i detta =) kan inte länka ( vette faan hur man gör ) men de finns på sidan om bloggen).

* Lindsey´s: Åhh det är en fröjd, nöjd, god och glad och man blir så varm.

* Sophies: Man vill alltid gå ut och gå, äta rätt och träna styrka av bara faan. Love it.

* Hellen: Man läser om sina hemtrakter, vad kan då gå fel, OK mer min mors.. men jag är inte långt ifrån. Tycker den går rätt fram och man kan inte parera.

* Pia: Bloggar sparsamt men vet exakt vad hon skall skriva för att få mig att gå igång.

* Wounderwoman: Men Hallå, en till från Matfors trakten. Varför har man inte träffat dig förut? ( Prata nu inte om ålders skillnad ) Ett smileme får du av mig. Jag läser och känner igen mig.

* Veronika: Vardagen kan aldrig bli tråkig och det är ett ljus över hela bloggen.

Nu skulle jag kunna lägga till några kändisars bloggar. Men för en sekund så tror jag inte nämnvärt att de bryr sig. Så jag tar dem som finns i min blogg och de mina vänner går inte av för hackor. De är också de viktigaste, så kändisars bloggar, njet.
Är det någon som vill ansluta sig till min lista och få en nominering. Lägg en kommentar så.... ser vi vad som händer =)

Nu är ju vardagen tillbaka. Jag säger att jag är inte nöjd, men får stå ut. Började med att arb över ett antal timmar. Men snacka om att jag endå fick undan mkt. Så man ska se det med ett leende. Men OK gick tidigare idag så kanske var det inte mer än rätt.

Nu packar inför storstaden. Blir ett tjohey utav dess like. Träffar lite folk i helgen då jag stannar kvar. SUPER SATURDAY står next på tur.

Fick ringa KickiLes Mills, av någon anledning och jag vet inte vad, men hon vet vem jag är. Jag berättade att något hade blivit fel i min beställning. Det tog 20 min att luska ut vad och sedan att försöka logga på och bet på nytt. Men nu är det klart. Bekräftat från KickiLes Mills. Säger de något annat när jag står där med kvittot i handen. DÅ BLIR JAG SUR !!!

4 kommentarer:

Fia sa...

Å vad du är SÖT!!! :D Tack!

Linda sa...

Va gullig du är!! TACK!! :)) Hoppas du får en bra onsdag!! Kramis

Anonym sa...

åh va söt du är;)*kramar*

Helen sa...

Jaaa,,, SÖTNOS!!! :) *kramen*