fredag 15 augusti 2008

Semester

Är underbart. Varit i stugan som är liten, mysig och pittoreskt. Vi tillbringar varje sommar där. Svärmor och hennes man som äger den. Så otroligt charmigt. Men när man skall dammsuga det hela, känns det som det är så otroligt många rum. Hur kan det komma sig ???? Hmmmmm. Man får lixom ta hela dagen för att städa. Kanske man skall skaffa städhjälp. Känns bara så just nu.....

Jag har verkligen latat mig. Visst, det skall man göra på semestern. Men saken är den att häromdagen fick jag ett jäkla ryck. Eftersom dagen började med moln så bestämde jag mig. Ut och rör på dig för SATAN. Så så blev det. Inge liggandes framför någon superbra bok, eller framför OS. Vi prickar alltid in den bästa tiden på vår semester. OS tiden. YES. Men jag var faktiskt ute på en ( håll i er ) 2 timmars prommis. Hepp. Ingen medalj, vadå ??? För mig handlar det naturlisch om medaljer och hur bra jag är. Som skippar det mysiga för att ut och knata. Eller skall jag se det som att jag behövde det. OK håller med. Med en stigande bilringsvarning så OK. JAG BEHÖVDE FAKTISKT RÖRA PÅ MIG ! ja då var det avklarat. Jag gör som Ara och slänger medaljen ( som jag ger mig själv ) på mattan. Ok, ok.


Men go och glad, kex var jag sedan. Så det lilla gör att man mår så mkt bättre =)

Japp. Kom hem för lite mys och vi faktiskt slog på stort och hade köpt Mousserande vin. Så otroligt gott och en av mina bästa vänner Super Bad:s favvo. Så den tog vi och åt en mkt god middag bestående av hemmagjorda hamburgare. Som var så otroligt goda. De riktigt k......e i munnen. Men han är bäst. Min Mr N ...


Ja, livet still going strong. De ringde för att höra om jag kunde arb i morgon. på Ö. Men sorry, jag har ju faktiskt semester. Men, men... återigen i staden. Spinning i morgon. Kör nog pumpen med bästis L också. Spinningen ser jag fram emot, tja, nej kanske inte. Har inte kört det på 2 månader. Så snacka om att jag kommer att köra slut på mig själv. Men så är det....

Nu är kl: 23:00, nu måste jag faktiskt so zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

I morgon blir det ut och äta. Japp. Det behövs lite lyx också på en semester. Eller hur !!!!!!!!

Inga kommentarer: