fredag 1 augusti 2008

Thank You, en magisk kväll...

Världens sötaste kille. Japp så é det. Och mamman av idag. Lika snygg och lika vågad... puss vännen !
Vi började på En Vitnamesisk restaurang och avslutades med pompa och champis på Meborgarplatsen......








Hmmmm vem är denna fröken. Hmmm det tål att fundera på !!!


Detta var vad jag åt. Gott som attans. ( vet jag svär för mycket. Men har lärt mig utav en av de bästa..... )




Anna beställa lite mer på Medborgarplatsen:s torg... då inte av att äta......


Men hur mysigt var inte detta. Min vän A beställde Champagne eftersom något stort kommer nu att hända i mitt liv. Men vännen, hur gulligt var det inte... you know it girl..










Denna kille var ute med sin bästa väninna, han hakade på oss sedan efter hon " lämnat " stället och hade roligt. Kvällen var suverän. Har man någonsin tråkigt i storstaden... ? NEJ. det går bara inte. Han var supertrevlig. Ett plus i kanten. Och jag som trodde han var bög... nix, där fick jag...
Jag tog en taxi. Från Medborgarplatsen till Nacka. Brukar kosta 300-400 kr. Men min chaufför åkte fel. Slog av taxa metern åkte mot där jag bor... Kom på efter halva vägen att shit, taxametern är då inte på. Slog på den igen. Ursäktade sig när vi kom fram. Jag med gapande mun över hur billigt det blev sa bara TACK. 180 kr bet jag.
Yes, det var det värt.... lyriskt gick jag vidare till sängen. Vilken underbar kväll. Var längesedan jag hade så roligt.

Nu, semester... åhhh vad skönt. Vill avsluta med en av mina bästisar Peppe. Finns då ingen roligare kille. You L know who. Här är han i Piteå hos Wollan och han somnar sittandes. Men hur gullig är han inte... Tack Peppe, du förgyller min tillvaro...







Inga kommentarer: