torsdag 28 augusti 2008

Men är det redan Torsdag??

Ja, så är det ju ja... Då är det ju fredag i morgon ja just det ja...

Efter arb satt jag en stund och kollade in Internet. Begav mig hemåt när jag märkte att det kommer nog att börja regna igen. Som det gjorde i morse. Men har man paraply så går det ju så BRA
...

Tog en prommis och det var så skönt och faktiskt i dag har varit en sådan bra dag. Mkt bra faktiskt och det är greate. Var pigg, gjorde mkt undan på mitt mkt röriga skrivbord !!! och bara mådde skitbra ! !

Kom till slut på bussen som var knökfull. Men fick en plats brevid en tjej som knappt nätt och jämt tog undan sin rygga. Mitt i min iver att jag fann en plats så klev jag en kille på tårna. Så jag tänkte snabbt. Antingen säger jag åt tjejen och maka på ryggväskjäveln, eller så ber jag killen om ursäkt. Inget av det blev det. Snörvlade och snörvlade och fick till slut ta upp papper och snyta ut det som rann i min näsa. Då var det liksom förbi. Kände att nu kan jag ju inte säga f-låt eller gnälla på henne att bara halva min bak sitter på sätet.

Klev av tyckte det kändes olustigt att jag inte sa f-låt... Gick på ICA Maxi och handlade nästan inget i matväg för 400 spänn. Ja påsen var halvfull i alla fall. Då kan man tro att man hade handlat hummer. Men nix ! ( Skulle försöka vara lite rolig här dårå, men naturligtvis menade jag hummer som går att äta.. )

På hemvägen hade jag en tjej och en kille på sisådär 14 år framför mig. Killen hade byxorna nerhasade så man såg kalsongerna som inte var så värst nya kan jag tro, man såg rätt igenom. Då är ju frågan, hur trevligt är det att se skåran på en 14 åring som definitivt inte har en snygg bak ? Precis inte alls !

Han hörde mig bakom och drog då upp byxorna, hade god lust att säga: - Men lilla mannen, tror du att jag gluttar på en småglins bak. Ligger inte i mitt intresse serru... men det momentet slank då förbi. Jag bara orkade inte...


Nu dax att ge TV:n en chans, kan ju komma ett bra program och överraska. Troligt.

Inga kommentarer: