fredag 30 januari 2009

Debaser Medis

Japp, där var vi ikväll och tittade på:

Simon Ohlsson + Annika Norlin + Kleerup + Lowood + Eagle-Eye Cherry + Hemlig gäst !


Började att följa med arbkompisen CH hem och käka middag. Fick en rundtur i hennes mkt fina lgh. Tog 2 min, mesta tiden stod jag i badrummet eftersom hon har golvvärme där. Jag älskar golvvärme. Lgh var alldeles lagom när man bor själv. Vi fixade middagen tillsammans och hon bjöd på, kokt potatis med grillad torsk och salsaröra. Var supergott måste jag säga. Mkt smaskigt.

Sedan for vi in för att träffa hennes kompisar. Ena skulle fota konserten och den andra skriva om den för en hemsida som de alla tre arb extra för http://musicstage.se/. Supertrevliga. Mkt folk när vi kom och det blev bra musik.

Den hemliga gästen hade vi verkligen hoppas på att det skulle vara Moneybrother, men det var så helt fel. Gör om, typ. Det var Jill Johnson. Stark pipa har hon i alla fall den där tjejen. Men hon passade inte riktigt in där som de andra. Men gjorde endå mkt bra ifrån sig så det blev godkänt.

Lite bilder, lite video och en mkt trevlig kväll. Göra om det skall vi absolut. Men då på en annan konsert naturlisch. Men jag följer med jag.




Kleerup.







Annika Norlin Sjunger "Glory Day".

Stephen
Simmonds var också där och trallade lite.
Jill Johnson.


Här sjunger hon så jäkla bra.


Eagle-Eye Cherry






Avslutningen med alla på scen, här ser man Kleerup och Annika Norlin.

Som sagt, väl värd att se. Inte som "the real thing". Men mkt bra endock.




4 kommentarer:

Anonym sa...

Det var verkligen en kul kväll. Får vi göra om snart igen!

Unknown sa...

Håller fullkomligt med tjejen. Var så supertrevligt. Nästa gång blir det Raw. Fy fasiken vad kul.

Tackar för middagen....

Anonym sa...

Jill äger!

Det är nästan lite grease känsla på kläderna!:P

Unknown sa...

Håller fullkomligt med Ida. Grease känslan kändes i hela lokalen =o)