fredag 30 oktober 2009

Äntligen, äntligen, äntligen..

Lämnade in minneskortet. De lyckades rädda alla bilder. Jag är så glad, tacksam och skrev jag glad?

Så nu, inte ikväll då det är dags att mysa. Men under helgen ska jag äntligen visa lite bilder från resan i Sept. Bättre sent än aldrig. Yes, ta med tusan. Dags att köpa sig en Triss. Hostan, nästan borta, minneskortet avklarat, fått med min träningspartner igen efter sjukuppehåll. Kan man verkligen må så bra och vara så glad över nästan ingenting?.... Men för mig just nu i detta ögonblick ALLT. Ja det kan man!


Trevlig helg. Det ska jag verkligen ha........................

4 kommentarer:

mika sa...

svsvar: kanel, nejlika, kardemumma :)

Unknown sa...

Tackar så mkt =)

Moböjs sa...

Klart man kan. Och ska. =)

Unknown sa...

Håller med. Man ska =)

Och allt det andra. Mysigt och så jäkla gott.