måndag 12 oktober 2009

Om jag skriver så här

Läs recensionerna och förstå att spelningen var magisk. Vilket ös, från början till slut. Det var bra. Man gick ifrån konserten med ett leende på läpparna. Även om jag var hostig och snorig som bara den, så glömdes det bort dessa 2½ timme som de öste på.

Ni som inte var där missade något helt klart.

Idag utbildning på arbetet hela dagen. I morgon samma sak. Ska efter arbetet ut på stan och kolla lite på skor och lite annat smått och gott. Sedan eftersom jag inte kan träna ta en långprommis i alla fall. Så man får röra på sig. Arrrgggghhh vad less jag blir av att må så här. Men ska väl vara slut på detta om någon månad eller så. Munterheten hägrar. NOT!

En annan mkt rolig sak är att ett av minneskorten från resan har brakat åt h-vete. Men har jag tur (hoppas, hoppas) så går det att fixa. Jag hade ju inte då hunnit föra över korten från resan. Smart, nej. Återigen Munterhet!!!! Vad lär jag mig av detta nu då??? Återstår att se, men kommer bli bättre på att föra över korten direkt. Inte invänt på bättre tider.

BRA!

Inga kommentarer: