fredag 16 oktober 2009

Dum, dummare, dummast!

Herregud, tror att jag lämnade huvudet i Storstaden när jag begav mig hemåt med tåg. Jag är en sådan som är mkt rädd om mina saker. Ibland lite överdrivet. Nu så skrev jag för ett tag sedan att jag ville ha en ny telefon Samsung Pixon 12. Bara det att den är så jäkla dyr. Vet inte om det är någon som vill säga mig något om att jag kommer att vinna pengar (så troligt) eller att det är endå dags nu. Min fina Ericsson W810i telefon som har funkat klockrent i ur och skur i nu snart tre år. Den finns inte mer.... eller?

Ja, jag vet inte hur jag ska berätta det här. Mer än att jag har gjort det här ett antal gånger nu under 2½ års pendlade, så det borde vara en vana. Tänker samma sak varje gång. "Ta det lugnt". Men idag, nej. De tankarna fanns inte där. Så vadå händer??????????

Jo, går på den lilla, lilla toan. Kliver upp efter jag utfört det man brukar på den lilla, lilla toan. Tåget kränger till ganska rejält. Har mobilen i handväskan, som alltid i ett fack som är mkt säkert (tjohejsant). Hela handväskan for, jag for och mitt i all virrvarr gick dragkedjan på väskan sönder. Ur flyger telefonen. Tar en loop. - Missa för fasiken toan tänkte jag! Resten är historia! Shit! var ju precis rätt ord Ja, dags att hala fam pengarna känns det som. Men ger inte upp. Kanske lite konstgjord andning på den indränkta toalettmobilen skulle funka..... vad tror man?

Jag är nu så förbenat less, på mig själv! Göra slut med mig själv ska jag. Kan man säga att det inte varit min vecka. Ja det kan man.

http://www.GlitterMaker.com/ - Glitter Graphics

Inga kommentarer: