torsdag 15 oktober 2009

Men vilken härlig dag....

Så här glad blev jag flera gånger idag. Först för att hostan har lagt sig lite, lite. Sedan för att jag fick ett "ja" på en grej som jag trodde jag skulle få ett tveksamt "nja" och få argumentera till oändlighet för. Men fick ett "ja" utan tvekan. Så otroligt glad blev jag.


Sedan var jag iväg och tittade på ett par stövlar som jag sett flera gånger i skyltfönstret, men även på hemsidan för Nilsons. Men tänkte att jag inte skulle få på mig dem. Men haha, det fick jag. Dyra, men värd var enda krona. Är så otroligt nöjd. Och glad.

Sedan hon jag bor med åkte hem idag, så har hela lägenheten för mig själv. Så skönt. Nyss tagit en mastodandusch. Länge, länge, länge.
Sedan att maten jag gjorde blev så otroligt god. Att det är fredag i morgon och jag får åka hem. Blev bjuden både på halloweenfest och en annan fest alldeles snart, både jag och Mr N. Vad trevligt.
Att jag känner att jag nog kan börja småträna lite i helgen?! Vad tror vi om det? Men ska ta det lugnt. Har bara prommat nu denna vecka och helgen som var tränade jag ingenting. Men tänker lyssna på kroppen. Vill bli frisk nu. Därmed Basta.
Så det finns både dåliga och mkt bra stunder. Det är det som kallas livet! =)

Inga kommentarer: