onsdag 7 oktober 2009

OK...

Natten mot måndagen, sov inge bra alls. Snörvlade, hostade och mådde piss. Upp och gå till arbetet. Men dagen var ingen höjdare. Så hem efter arb och bara ligga och läsa. Igår, inte sämre, inte bättre, men kände mig i alla fall piggare. Men återigen sov dåligt så idag, helt död och hostan tar knäcken på mig. Så nu när jag sitter iväg mot Storstaden känns det inte 100 bra. Stort "skit också". Men bara gilla läget och hoppas jag inte blir sängliggande.

Ska se Green Day på söndag så det vill jag verkligen inte bli - sängliggande. Igår efter spinningen som endå gick bra, men som nog var dumt att köra med tanke på hur jag mår idag. Men lär man sig någongång? NEJ.

Fika med Mr D och det var så kul att äntligen få till fikat. Eller jag åt mat och han drack kaffe. Men tiden bara sprang iväg. Helt otroligt. Kom hem, började städa undan alla papper som bara ligger och dräller. Kom till slut till säng efter jag hostade nästan sönder huvudet kändes det som.

Ska försöka komma i tid i säng ikväll så jag får kurera mig. Men lika troligt är det som att de får tag i helikopterrånarna.... jag känner mig jag! Om jag orkar i helgen så tänkte lägga ut lite, lite bilder från Egyptenresan. Lovar inget! =)

TJAO

Inga kommentarer: