torsdag 14 januari 2010

Här är jag..

Om nu någon har saknat mig.. kanske lite? Jag är här nu i alla fall efter drygt en vecka. Men nu när man börjat jobba igen och ska börja göra mat och hinna träna osv, så kommer datorn i sista hand. Så är det bara.

Ok, kan inte säga att mkt har hänt mer än att jag har börjat promma igen i alla fall och det känns gött. Börjat boka in kompisträffar så man får mysa. Man behöver dem alla..! Så är det. Börjat planera ett program nu för att återigen börja gymma. Även planera quality time med Mr N och bara ta det lugnt.

OK, på G. Spinning på lördag då jag har pass, efter det fika med Mr J. Han ska bjuda mig då jag hjälpte honom lite med skolarbete. Sedan bio på kvällen med Mr N och Mr S.

På söndag: prommis och efter det Pilates. Sedan ska jag vara med på antingen pumpen eller spinning.

Så ni ser, det går runt, hela tiden. Idag är jag trött, tar ett tag för kroppen att komma in i rytmen igen och blir att man inte sover så bra på nätterna som man borde. Men det ger sig. Snart så!!!

2 kommentarer:

vera sa...

jag har saknat dig!! vi får försöka styra upp en fikadejt snart? fasen att man ska ha fullt schema jämt=/ men en helg ska vi väl komma fram till=) trevlig helg nu vännen!kram från vera

Unknown sa...

Men hur söt är du inte. Japp, vi MÅSTE hitta en tid. Inga problem känns det som. Helgerna är jag ju ALLTID hemma =)Trevlig helg på dig med och stora kramen på dig.