torsdag 28 januari 2010

Rulla på höfterna är min grej?

Igår efter jag stått i över en timme på pendeln som stod still pga av signalfel.....backa tillbaka, ta buss till Solna Centrum och därefter T-bana in mot staden!! så kom jag till jobbet för att äta en sen frukost. Så därav blev lunchen lite senare också. Planeringsdag med vår organisation hela em och början av kvällen.

När vi var klar så kom det en överraskning. I vår matsal så stod Tobias Karlsson från Let´s Dance. Han skulle lära oss dansa Samba.


Nu vill jag bara förtydliga att jag är då lika vig som ett kylskåp och det är inte överdrivet. Man såg att det var fler som tänkte samma tanke. Men efter en halvtimme så dansade vi, svängde med höfterna, skakade axlar och övre delen av överkroppen, svettades, blev törstig men ingen gav upp. Till slut fick vi ihop en Samba.

Så otroligt roligt och absolut jobbigt + svettigt. Detta skulle jag kunna göra om. Alla gånger. Supertrevlig var han också Mr Tobbe.

Idag skulle vi på en sk. after work några stycken på jobbet. Men har hänt en liten tråkig sak för en av de jag jobbar med, så vi får ta det lite längre fram. Gör inget. Jag for hem i bra tid för ovanligheten skull. Så det känns bra. Ska bege mig ut nu på en prommis. Även fast det snöar. Får ta en mindre runda än vad jag hade tänkt helt enkelt. Ska nu också försöka komma i säng i BRA tid. Ja, det är det man får se.....!

3 kommentarer:

Moböjs sa...

Tsss.

Att du skulle vara vig som ett kylskåp tror jag inte det allra minsta på tjejen!

;-)

Pia sa...

Visst är han en charmknutte? Ha en skön helg, Kram.

Unknown sa...

Moböjs: Du har inte sett mig nu inte. Herregud. Har ont i hela kroppen och vigheten är bortblåst sedan 15 år tillbaka =)Ha det så bra tjejen. Kul att läsa om allt som händer i din blogg =)

Pia: Ja verkligen. Så otroligt go kille. Det samma snyggingen, ha en underbart skön helg.