söndag 17 januari 2010

Ljummen lördag

Igår var det betydligt varmare än när jag kom hem i fredags. Svinkallt var det då. Men nu så mkt bättre och skönare.

Äntligen så kände jag mig pigg. Efter hösten och vinterns alla sjukdomar och trötthet så kändes det så otroligt mkt bättre och jag kände mig nästan som pånyttfödd. For iväg för att ha spinning och jag sa innan passet att det skulle bli tufft. Med tanke på hur deltagarna sa sedan att det var ett jobbigt pass så var my mission completed.


Sedan iväg för att fika med Mr J, vi var på BIM och jag åt en otroligt god Rökt Kalkonsallad med Quinoa. Stark dressing till naturlich...

Herregud, vi satt där i två timmar och pratade och pratade. Mkt nice. På kvällen skulle jag iväg på BIO, men både jag och Mr N kände oss seg. Så vi SMS:ade Mr S som skulle följa att vi tar det som idag istället. Det var OK. Så det blir det, efter min Pilates och sedan Pump på det så blir det Sherlock Holmes filmen.

I morgon har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska träna. Det får visa sig. Men känns så skönt att jag äntligen kommit igång. Har nu också mindre pass fram till påsk. Bara för att känna efter orken och att få träna själv. Gymma, jama, steppa, gå på rullbandet, ut och gå - you name it. Men bara träna för min egen skull. Det känns bra och hoppas det gör att jag kommer igång igen med min egen motivation och träning. Inte dumt det inte!

, nu dags för lunch. Lite sent. Men bättre sent än aldrig....

2 kommentarer:

vera sa...

tjena bruden! vi såg snabba cash igår och vi gillade den skarpt! har ni sett den än? hoppas du får fortsätta vara frisk nu ivår, jobbigt som tusan o va sjuker hela tiden. Stor kram från vera:D

Unknown sa...

Nix, vi såg Sherlock Holmes istället. Den kan jag verkligen rekommendera. Men ska se Snabba Cash. Absolut.

Har du bestämt något datum för din födelsedagsfest? Tack jag mår mkt bättre om man jämför i höstas. Hoppas nu att det håller i sig.
Vi synes på söndag tjejen =) KRAMAR