söndag 3 januari 2010

I Fokus

Slöade hela dagen , nästan. Iväg för att ääääännnnnttttlllliiiigggeeeeennnn fika med Miss Vera. Mysigt. Vilken underbart mysig tjej. Jajamensan. Gör jag så gärna om


Apropå hjärna? =) så hade jag inte den med mig på passet. Passet gick bra överlag. Men på benlåten som sitter som en smäck i vanliga fall så var det okontrellarende inte bra nej. Tappade huvudet direkt. Men sedan styrde jag upp efter jag bett om förlåt. Usch. Men så är det och sedan gick det Bra! Så OK dårå!

I morgon ledig. Sedan åker vi en sväng till Mr pappa med la familia. Mysigt och vi saknar dem. Så för nu inget mer att förtälja mer än att jag har förbenat ont i ena axeln efter att skottat snö igår. Men måste tydligen göras för att få fram bilhelvetes. Ja. Så är det! Lång tid tog det också. Men någon måste göra jobbet....

2 kommentarer:

vera sa...

tack för igår söta du! mysigt:) ha så trevligt nu så hoppas jag vi ses snart igen? kramisar!=)

Unknown sa...

Men självklart ska vi synas igen. Alla gånger tjejen =) Kram på dig.