fredag 8 januari 2010

Nytt år, nya misstag eller?

Ja, vill bara berätta att när vi for ifrån Mr N:s pappa med familj så var det halt. Snorhalt. Jag körde lite för nära ena kanten av vägen. Jaha, bilhelvetes (ursäkta uttrycket, men) for ner i diket. Gick inte att styra hur mkt du än ville.

Tur var att farten var låg så vi slapp få nosen intryckt av en lyktstolpe. Men i ett litet samhälle är man väldigt hjälpsam. De stannade mkt bilar som var på väg förbi. En hade fyrhjulsdrift + många som kunde skjuta på. Så upp kom bilen och vi kunde börja åka hemåt. Men attans. PUH, vi kunde ha fått värre skada än vad vi fick. Kondensdropp från bilen


Var iväg idag och klippte mig. Blev mkt nöjd och naturligtvis färgade. Hon passade även på att återigen locka håret. Jag blev som sagt nöjd. Färgen är helt perffa. Efteråt äta lunch Med min bästa killkompis D. All Stars blev det och man blev väldigt, väldigt mätt.

Nu är det dags att packa in i kartongerna julen igen. Känns både sisådär. Är så mysigt med alla lampor och lyktor + tomtar. Men nu ska julen ut! Jajamensan! See ya.

Ha en fortsatt trevlig fredagskvällsmys. Ikväll blir det även Let´s Dance. Ska faktiskt se det. Även om jag inte brukar så kan det bli avkopplande för mig som har nu varit långledig och stressad typ Zero! Ja, ja.

3 kommentarer:

MELLAN TVÅ ÖGON sa...

Hej hörrö...! :-)
Va snyggt håret blev!
Själv var jag till frissan igår också. Kort blev det... nu ska jag bara snickra i lite färg också. När det gråa kommer fram ser det ut som man inte HAR något hår inne vid hårbotten.. hahaha.
Det blir lördagspysslet!
I morgon tänkte jag träna... jajajajajajajaja.. jag har sagt det förut. Men nu jävlar MÅSTE det bli... annars kommer jag att sluta som en förtappad träningssjäl!!! Hahaha
Kram på dej! :-)

vera sa...

men sygging där, blev ju supernajs!!! gillar färgen=)kram påre:)

Unknown sa...

Ni är underbara båda två. Tackar och M.T.Ö ska bli skönt att se dig i gymmet igen =).

Miss Vera, snart en fika igen... eller hur? Tack tjejen =) KRAMAR