torsdag 4 juni 2015

Drömmar

Herregud, jag sover bättre än någonsin. I alla fall på ett bra tag. Om det är för att jag rör mig mer och äter bättre så är det jätteskönt. Men använder även öronproppar och ögonfördragmask eftersom det börjar ljusna ganska tidigt denna tid på året och jag är ganska lättväckt. Men även om jag sover bra så drömmer jag även jättemycket.

I förrgår natt så drömde jag att jag körde bil jättemycket. Hade jättemycket att göra och kom aldrig fram. I natt har jag flyttat. Flyttat hit och dit och verkar bara hitta fel dit jag flyttar. Jag undrar naturligtvis vad det betyder.

En natt förra veckan så räddade jag och en arbetskollega en människa från att drunkna. Jisses.


Matintaget rullar på. Är lite svårt ibland att få till det. Man har inte så mycket idéer. Men jag försöker hålla mig till att äta 4 ggr/dag. Mellanmålet tar jag på eftermiddagarna. Prommar gör jag dessutom mycket mer. Känns väldigt skönt.

Ikväll ska jag ha Activiospinning 30 min och sedan IndoorWalking 30 min. Så skönt. Om blåsten lägger sig så tänkte jag gå därifrån gymmet sedan. Tar en 40 min att promma hem. Kan lova att då har jag med god marginal gått över de 10 000 steg som jag ska gå varje dag.

Ikväll tänkte jag ta något med gravad lax. Har inte kommit på vad ännu. Men är så jädrans sugen på det och hade i frysen. Så det är dags att äta upp. Mellanmål blir kesella med banan. Lunchen bestod av räksallad de lux. Frukosten bestod av två ägg med hallon till. Gott.

Väl mött.

Inga kommentarer: