tisdag 9 juni 2015

Wow vilken helg.....

Ja, vad ska man skriva. Arbetsfest fredag och gymfest lördag. Bra väder på fredagen, dock inte på lördagen. Men när lekarna skulle påbörjas så slutade det i alla fall att regna och därefter kom solen. Skitabra.

Sedan var jag med i blått lag. Vann vi....? NEJ, men vi var endå bäst tycker då jag. Både fredag och lördag så vad det mkt bra plockmat och behövde inte känna att jag måste stå över så mkt. Tog mest av proteinet, men på lördagen blev det lite potatissallad. Fast utan geggan. Utan vanlig potatis med vinegrettdressing. Supergod. Jag plockade mkt grönsaker också.

Sedan på söndagen gick det inge bra. For till mor och far och fick kasslergratäng. De hade inget annat att bjuda på. Fick ta det som bjöds. Men min mage mådde inte bra efteråt och inte jag heller-. Varför sätter det sig i skallen. Får dåligt samvete på en gång. Men tog tag i det igår igen. Men har varit duktig i snart 4 veckor. Men endå , ett övertramp gör att man börjar misströsta. Det är ifrån det jag vill komma. Detta är något jag ska göra resten av mitt liv. Tänkta Mindfastmodell och anpassa måltiderna utefter handflatemodellen. SÅ.....!

Arbetsfesten på fredagen var också en klass för sig. Vi fick olika uppgifter att göra och när vi avklarat en så fick vi via mobilen en ny. Dans, reklamfilm skulle göras. Figurer på papper. Fick olika gåtor att besvara. På kvällen så var det fest på en av dansställena i staden som hade blivit hyrt. Vi fick se alla filmer som blivit gjorda och även dansmovesfilmerna. Mycket skratt.´

Igår IndoorWalking, gick väldigt bra. Men idag har jag fått nackspärr. WHA`T. Gör så jädrans ont. Imorgon ska vi ha utbildning i spinning på de nya cyklarna vi fått in. Jag hoppas efter värmekudde att jag blivit bättre. Annars blir det skittrist. Men får sitta på sidan och titta. Huvudsaken jag lär mig. Men håller tummarna för att det ska bli bättre. Tjohooo.

Inga kommentarer: