onsdag 10 juni 2015

Kaffe, livets elixir (Synonym:styrkande medel, undergörande dryck, kraftdryck, trolldryck, uppiggande dryck, undermedicin, universalmedicin)


Älskar kaffe. Skulle kunna dricka 20 koppar/dag. Dock gör jag inte det då magen nog inte skulle palla detta. Men kaffe "is the shit" alla gånger.

Inte bättre i nackspärren. Tyvärr ingen utbildning ikväll heller då hon som skulle ha utbildningen är sjuk. Dock bestämde jag mig då imorse för att köra Body Pump, men med lätta vikter så jag får en genomblödning, värme i musklerna och hoppas det blir bättre. Bara göra det jag kan. Ta det lugnt (troligt.....)

30 min prommis till jobbet och idag för första gången på länge fick jag varken ont i fötter eller i mina benhinnor som är ett gissel oavsett strl och vikt på kroppen har jag märkt.

Jag kom på som 20 åring att jag skulle börja springa. Sprang i tid och otid. Dock med helt fel skor och till slut fick jag inflammationer i mina benhinnor så jag fick inte ens promma längre sekvenser. Ligger kvar även nu. Kommer och går. Faan.

Idag sommarlunch med teamet. Hoppas på buffé med mycket grönskar och lax. Lax, lax, lax, lax!

Vi får se!

Inga kommentarer: