lördag 11 oktober 2008

The End

På veckan snart.....

Hit eller dit. Blev dit, eller blev det hit? Hm ja det beror på. Men blev inte middag ute i alla fall. Blev en prommis och åka buss hem och bara ta det lugnt.

Däremot på torsdagen, var det After Work med kontoret jag arb på. Mkt folk. 160 st. Supergod mat. Bordsplacering. Det var så otroligt trevligt. Trodde man skulle åka hem vid 21:00-tiden innan. Men kom hem strax före 24:00-tiden.

Restaurang i Gamla Stan.








Hösten är här. Så här fint är det utanför där jag bor de dagar jag befinner mig i Storstaden.

Arbetade i dag också på Ö. Skulle på bio med schnygg P, men hennes son blev sjuk så då försökte jag mig på Mr Sola. Men tror du. Nej, inte alls. Min Mr N är i Gävle för att titta på Brynäsmatch. Jag stannar då hemma. Är inge större fan av Brynäs dårå.

Begav mig till BIM och köpte mig en protein mocca. Huj, vad gott.

I morgon iväg och fika hos bästis S och hennes make M eftersom deras lilltott har fyllt 3 år. Sedan blir det Body Pump för hela slanten. Ser jag oerhört fram emot.

Så OK vad händer ikväll? Ja eftersom ni ser hur otroligt mitt så kallade liv är spännande så kan man tippa att jag somnar i soffan vid 21-tiden med en Red Bull i näven. Vaknar vid 02:00 av att jag håller på att frysa ihjäl och då går och lägger mig.

Ibland är det bara och inse att det blir inte intressantare än så här! Men OK. Kan läsa mina mail som jag glömmer ibland. Läsa de tidningar jag inte orkar läsa på veckorna. Som ligger i en hög, men som snål man är inte slänger eftersom de inte har blivit lästa ännu och då passar de inte att åka till pappersinsamlingen ännu. Kanske gå igenom garderoben som ser ut som ett slagfält. Rensa upp bordes göras. Kanske rensa bland DVD skivorna som inte ligger rätt i sina fodral. Skall man låna ut en film så finns den ingenstans och det tar en hel dag att finna filmen. Hur hamnade den filmen i det fodralet. Ett mysterium.....

Ni ser, det finns nog att göra. Även fast det är lördag och jag hellre såg en bio och snaska popcorn, så nej blir inte idag. Hellre också suttit med en kompis och snackat och delat en flaska vin. Nej inte det heller.

OK let´s do it !

Inga kommentarer: