måndag 13 oktober 2008

När allt är i en total förvirring.

Fikat hos bästis S var supermysig. Hann innan att springa en sväng på stan också. Hämtade Mr N på tåget. Han var nöjd, både över placeringen av Brynäs och av att han inte behövde köra. Då passade han på att ta tillfället att ta lite vin på tåget med en macka. Han var som sagt nöjd.

Kvällen kom och jag for iväg. Hade enorm energi och tänkte - Nu jäklar. Body Pump passet började så BRA! Sen kom förvirringen och intog hjärnan. Total hjärnsläpp. Jag tappade bort mig här och där och till slut så sa jag som det var. Min hjärna hade ett enda stort, när, hur, var:





Ja, men jag tog mig till slut i kragen och avslutade helt rätt. Så, med facit i hand så gick det väl ganska bra endå. Men, men. Vissa gånger vet man inte. Skall man skratta eller gråta.

Tog en sjutusan snabbdusch. For hem och var hungrig som en varg. Mr N hade gjort världens godaste köttfärssås. Med otroligt mkt vitlök i. Så i dag beware, vitlöken sitter fast i gommen hela dagen lång. Men så skitgott det är.

Staden hägrar ikväll. Fått en tid till tandhyginisten. Men varför då? Usch, jag orkar bara inte. Men OK får boka fram tiden i alla fall. Jag är i Storstaden när jag skall dit. Så det kanske känns bättre när jag nu väl måste vallfärdas mot onda höjder. För tandsten har jag och det gör så jäkla ont att skrapa bort. Men eftersom jag aldrig haft hål i mina tänder så skall man endå få känna på smärtan är väl tanken. Ok då blir det med tandsten.

Lev väl!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en trevlig Dag!!

Pia Alm sa...

Verkar som att hjärnsläppet regerar på Helex just nu! Anna körde samma variant igår och jag själv i söndags.. tur vi inte är perfekta jämt! Jag har varit hemma idag, Fabbes sjukdom och all oro inför att han skulle resa till Egypten tog nog knäcken på huvudet. Ikväll ses vi väl som hastigast på Helex kan jag tro?! KRAMAR

Unknown sa...

Min lilla plutt. Du behöver en gosekram du. Från lilla mig. Japp. Puss hjärtat.