måndag 6 oktober 2008

Lördag + Söndag = Helg !

OK skulle kunna skriva om vilken fantastisk rolig dag det var på Norra i Lördags. Att de hade gjort ett superjobb för att vi skulle få jobba men endå ha roligt.
Skulle kunna skriva att spinningen efter vad oerhörd lyckad och att jag svettades floder, men att jag endå hade skitroligt.
Skulle kunna skriva att festen på kvällen var en av de bästa jag varit på, på länge, att alla var där som man ville skulle vara där och att maten var enormt god. Att framträdandet var oerhört roligt att se och att man trivdes som fisken i vattnet.

Skulle kunna...............

Men istället så var jag hemma, skittrött, ingen ork alls, kroppen värkte, huvudet värkte, såg mer död ut än levande, var så oerhört less och tyckte hela livet var emot mig...... så tillbringade jag min lördag. I total nervöst sammanbrott och kan ingen ge mig en " give me five " så att jag kan bli lite gladare kanske - Hallllllåååååå syndrom. Somnade 21:30 och vaknade på söndagen kl: 10:30, men fatta vad trött jag var.

Vad är det som händer. Är det åldern som börjar sakta komma smygande och talar om att du är inte 20 fortfarande. Du kan inte stressa dig igenom livet i tron att allting ordnar sig.

Hmm kanske det. Men jag ska kämpa emot. Igår gick jag på bästis L:s pass och det behövdes. Äntligen lite piggare. Kramades efter med både bästis L och supersöta V och de gav mig så enormt med energi. Tack mina vänner. Ibland behövs det bara det. Att få bara vara omsluten av gos !

OK kavlar upp ärmarna, en ny vecka och nu du !!!!!

Inga kommentarer: