tisdag 7 oktober 2008

Jag tycker deffa

Att ni skall gå in och bli medlem. Vem vill inte ha GRATIS KLÄDER ????? Visst man får jobba lite för det, men kom igen......

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=29972

Vill bara infa också att jag ringde SJ. Pratade med en mkt trevlig kille. Så nu vet de om att de har data problem. Han höll med. Det var kaos sa han och då blev jag nöjd. Fick min lena röst hörd, ha, ha, ha. Men problem har de och han visste tyvärr inte när det skulle vara ordnat. Då pratar jag när man skall köpa resa och du är inloggad dig själv. Ja, så då vet ni....

Nyäten och efter det kanske man kan bli ny sk...n kanske ? Ja vad vet man.......

När jag endå är inne och skriver. Kan någon tala om för mig hur man gör när man vill lägga in ett annat inlägg från en http:// sida och inte lägga in hela länken utan man lägger den bakom texten som man skriver och trycker man på texten så kommer man till den länken. Finns det någon som kan tala om det, Thank You på förhand....... jag skulle bli så här glad......

Inga kommentarer: